wtorek, 11 grudnia 2012

Świąteczny przepych

Święta coraz bliżej, a w domu jeszcze nic nie ogarnięte. No może nie tak do końca nic, okna już dawno umyte, a wczoraj cały dzień sprzątałam łazienkę po małym remoncie.
Również wczoraj, rano kiedy było dobre światło przygotowałam dla was makijaż świąteczny, właściwie to inspirowany świętami, bo jest to make -up raczej z tych "nie wyjściowych" (chyba, że na jakąś świąteczną imprezę). Kolorki jakie kojarzą mi się z okresem świąt to oczywiście zieleń choinki, biel śniegu, a także kolorowe ozdoby, bombki, stroiki itd. które przeważnie są w odcienaich czerwieni, fioletu, złota i srebra ( a przynajmniej takie najbardziej mi się podobają ).
A oto co wyczarowałam:












KOSMETYKI jakich użyłam:

Twarz:
Podkład Hean mat touch pastelowy
Korektor uniwersalny e.l.f.
Puder sypki Vipera matujący transparentny 011
Duo róż i bronzer e.l.f.

Oczy:
Cienie: złoty, czerwony, jasny zielony, fioletowy paletka MUA Poptastic;
zielony ciemny MUA perłowy nr. 8;
zielony pyłek MUA nr. 3;
biały Hean paletka plum explosion + biały perłowy paletka Sleek PP,
Srebrna kredka Avon + srebrny cień paletka Sleek PPQ,
Tusz Oriflame GG Vip pogrubiający,
Po 3 kępki rzęs Royal.

Usta:
Błyszczyk paletka Oriflame


Pozdrawiam serdecznie, Agnessa


14 komentarzy:

  1. Patrząc na ten makijaż stwierdzam, że jest bardzo radosny i dla odważnych, tęcza kolorów :)osobiście to bym się nie odważyła go zrobić, ale to w końcu do odważnych świat należy :) pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za opinię:) Ja tam jakoś za specjalnie odważna nie jestem;) Mam w planach zrobić jeszcze świąteczne propozycje takie bardziej do noszenia, więc zapraszam do zaglądania:)

      Usuń
  2. piękny makijaż;))
    pozdrawiam ♥

    OdpowiedzUsuń
  3. jaki bajkowy makijaz <3 super! ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Kolorowy i rozwesela naszą szarą rzeczywistość. Mega pozytywny ;)
    Pozdrawiam Maya :*

    OdpowiedzUsuń
  5. co za kolorki ! :)
    POzdrawiam i zapraszam :*

    OdpowiedzUsuń
  6. Thanks :)

    Certainly'll look :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Pozytywnie i barokowy przepych:)

    Pozdrawiam i zapraszam do siebie:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, w wolnej chwili skorzystam z zaproszenia i oczywiście odwiedzę :D

      Usuń
  8. Thank you. Certainly visit your blog.
    I'm from Poland ;)

    OdpowiedzUsuń