wtorek, 11 grudnia 2012

Świąteczny przepych

Święta coraz bliżej, a w domu jeszcze nic nie ogarnięte. No może nie tak do końca nic, okna już dawno umyte, a wczoraj cały dzień sprzątałam łazienkę po małym remoncie.
Również wczoraj, rano kiedy było dobre światło przygotowałam dla was makijaż świąteczny, właściwie to inspirowany świętami, bo jest to make -up raczej z tych "nie wyjściowych" (chyba, że na jakąś świąteczną imprezę). Kolorki jakie kojarzą mi się z okresem świąt to oczywiście zieleń choinki, biel śniegu, a także kolorowe ozdoby, bombki, stroiki itd. które przeważnie są w odcienaich czerwieni, fioletu, złota i srebra ( a przynajmniej takie najbardziej mi się podobają ).
A oto co wyczarowałam:












KOSMETYKI jakich użyłam:

Twarz:
Podkład Hean mat touch pastelowy
Korektor uniwersalny e.l.f.
Puder sypki Vipera matujący transparentny 011
Duo róż i bronzer e.l.f.

Oczy:
Cienie: złoty, czerwony, jasny zielony, fioletowy paletka MUA Poptastic;
zielony ciemny MUA perłowy nr. 8;
zielony pyłek MUA nr. 3;
biały Hean paletka plum explosion + biały perłowy paletka Sleek PP,
Srebrna kredka Avon + srebrny cień paletka Sleek PPQ,
Tusz Oriflame GG Vip pogrubiający,
Po 3 kępki rzęs Royal.

Usta:
Błyszczyk paletka Oriflame


Pozdrawiam serdecznie, Agnessa


18 komentarzy:

  1. Patrząc na ten makijaż stwierdzam, że jest bardzo radosny i dla odważnych, tęcza kolorów :)osobiście to bym się nie odważyła go zrobić, ale to w końcu do odważnych świat należy :) pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za opinię:) Ja tam jakoś za specjalnie odważna nie jestem;) Mam w planach zrobić jeszcze świąteczne propozycje takie bardziej do noszenia, więc zapraszam do zaglądania:)

      Usuń
  2. piękny makijaż;))
    pozdrawiam ♥

    OdpowiedzUsuń
  3. jaki bajkowy makijaz <3 super! ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Kolorowy i rozwesela naszą szarą rzeczywistość. Mega pozytywny ;)
    Pozdrawiam Maya :*

    OdpowiedzUsuń
  5. So lovely post :)
    Like it!



    Visit my blog when u have time and maybe we can follow each other.

    Many kisses!

    Nicole

    www.nicoleta.me

    OdpowiedzUsuń
  6. co za kolorki ! :)
    POzdrawiam i zapraszam :*

    OdpowiedzUsuń
  7. I love your blog! This post is awesome!
    Check out my blog, write your opinion and maybe...follow?
    Where are you from?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Thank you. Certainly visit your blog.
      I'm from Poland ;)

      Usuń
  8. Pozytywnie i barokowy przepych:)

    Pozdrawiam i zapraszam do siebie:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, w wolnej chwili skorzystam z zaproszenia i oczywiście odwiedzę :D

      Usuń