sobota, 1 grudnia 2012

Delikatny szampon Corine de Farme

Zapraszam do zapoznania się z recenzją szamponu marki Corine de Farme.


Od producenta:

Łagodna pielęgnacja od pierwszych dni życia.
96% naturalnych składników.
Hipoalergiczny, nie zawiera alkoholu, bez parabenów i sztucznych barwników. Testowany dermatologicznie i okulistycznie.
Delikatnie myje i pielęgnuje skórę i włosy niemowlęcia. jego łagodna formuła pozostawia je miękkie i pachnące.
Pojemność: 250ml
Cena: ok. 7zł





Skład


Moja opinia:

Opakowanie:
Poręczna buteleczka z otwarciem na zatrzask. Estetyczna grafika - sprawia wrażenie produktu delikatnego i naturalnego.
Konsystencja:
Żelowa, jedwabista, niezbyt gęsta.
Zapach:
Śliczny, delikatny, słodko - kwiatowy. Ta sama nuta zapachowa co żelu 2 w 1 z tej samej serii.
Działanie: 
Delikatnie myje włosy, dając kremową piane. Nie szczypie w oczy. Pozostawia włosy miękkie, puszyste, lekkie i pachnące. Jestem zadowolona z tego produktu. Zaopatrzyłam się w niego, gdyż chciałam coś właśnie delikatnego, co by ukoiło skórę mojej głowy po ostatnim szamponie. Bardzo fajny produkt, myślę, że sprawdzi się dla osób, które podobnie jak ja nie używają jakiś specyfików do stylizacji włosów. Osoby na co dzień modelujące swoje fryzurki dla was ten szampon będzie raczej za słaby. Nie sądzę, żeby dokładnie oczyścił włosy z takich preparatów. Z resztą jest to produkt dla najmłodszych (dla bąbelka super - bez żadnych zastrzeżeń) i tu sprawdza się znakomicie.



W SKRÓCIE:

Zalety:
  • Skład okrojony z najgorszych składników
  • Delikatnie myje włosy i skórę głowy
  • Nie szczypie w oczy
  • Wydajny
  • Niewygórowana cena
  • Przyjemny zapach
  • Włosy są miękkie, puszyste i lekkie 
Wady:
  • Dostępność 


Pozdrawiam serdecznie, Agnessa


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz