poniedziałek, 31 grudnia 2012

Makijaż Sylwestrowy w dwóch odsłonach :)

Witajcie kochani!
Ciężko mi ostatnio wygenerować czas na pisanie postów, ale staram się jak mogę:) Dziś też tak na szybko... trzeba bowiem przygotować się do imprezy, a jeszcze zaliczyć wcześniej zakupy... więc wrzucam dla was zdjęcia makijażu  i uciekam:)

Makijaż wykonałam wczoraj, bardzo mi przypadł do gustu i na pewno zagości on dziś na mojej twarzy. Mnie bardziej przypadła do gustu wersja z mocniejszymi ustami, ale dla nie lubiących się aż tak wyróżniać polecam pierwszą wersję ze skromniejszymi ustami :)









Do makijażu twarzy użyłam tego co zwykle, oczy pomalowałam przy pomocy paletki MUA Poptastic i Dusk til Dawn, użyłam także sypkiego cienia Hean frozen blue i złotego eyelinera z Bell. Rzęsy pociągnęłam tuszem z Kobo. Natomiast do ust użyłam błyszczyka Hean Color Obssesion Iced Beige (1 wersja) i MUA Shocking Pink (2 wersja).



Życzę wszystkim udanej, szampańskiej imprezy Sylwestrowej oraz wszystkiego najlepszego w Nowym roku! !! Spełnienia wszystkich waszych celów oraz odwagi i wytrwałości w dążeniu do spełnienia marzeń ;) Mam nadzieję, zarówno mnie jak i wam ten nowy rok przyniesie same dobre rzeczy:)




Pozdrawiam ślicznie, Agnessa.






2 komentarze:

  1. Wow makijaż bardzo odważny, ale perfekcyjnie wykonany! Masz niesamowity talent!

    OdpowiedzUsuń