niedziela, 25 listopada 2012

Delikatny żel myjący 2w1 Corine de Farme

Przetestowaliśmy wraz z bąbelkiem nowy żel do mycia ciała i włosów. Synka myłam nim całego, ja też użyłam kilka razy do ciała. Zapraszam do zapoznania się z recenzją.






Od producenta:

Formuła opracowana na bazie naturalnych składników, bez parabenów, sztucznych barwników, alkoholu, fenoksyetanolu, ftalatów. Hipoalergiczny. Testowany pod kontrolą dermatologiczną i okulistyczną. Nie szczypie w oczy.
Delikatnie myje wrażliwą skórę i włoski niemowlęcia. Dzięki specjalnym składnika pozostawia skórę i włosy miękkie i delikatnie pachnące.
Pojemność: 500ml
Cena: ok. 12zł


Skład




Moja opinia:

Opakowanie: Buteleczka z pompką - bardzo wygodne rozwiązanie, zwłaszcza jeśli chodzi o kosmetyki dla dzieci. Produkty wydostaje się tyle ile potrzeba na umycie całego ciała i włosków maluszka. Estetyczna szata graficzna również na plus.
Konsystencja:  Produkt jedwabisty i kremowy w dotyku, porównałabym go z mleczkami do zmywania twarzy :)
Zapach: Delikatny, bardzo przyjemny.
Działanie: Produkt bardzo fajnie się rozprowadza, dobrze się pieni, ale też nie nachalnie (nie ma ogromu piany, którą paluch by mógł brać do buzi). Potwierdzam słowa producenta, że nie szczypie w oczy. Skóra po umyciu jest gładka, a włosy mięciutkie.

Podsumowując mogę szczerze polecić ten produkt. Nie mam żadnych zarzutów jeśli chodzi o działanie, a i skład jest całkiem w porządku co sprawia, że jest to produkt konkurencyjny w dziale produktów dla niemowląt. Myślę, że sięgnę po niego ponownie, ale nie za prędko, bo jest również wydajny:)

W SKRÓCIE

Zalety: 
  • Wygodne opakowanie z pompką
  • Kremowa konsystencja
  • Przyjemny, delikatny zapach
  • Nie szczypie w oczy
  • naturalny skład
  • Dobra cena (w stosunku do pojemności)
  • Wydajność produktu
Wady: 
  • Nie jest jakość szczególnie dostępny


Mam nadzieję, że moja opinia o tym produkcie posłuży jakieś mamie :)
Pozdrawiam serdecznie, Agnessa

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz