wtorek, 17 września 2013

Blond pantera ;D

Witajcie Kochani!

Mam dziś dla was kolejną porcję zdjęć z sesji ;) Zdjęcia z poprzedniej soboty, zaś w ten week mieliśmy pierwszy zjazd w szkole:) I zaczęło się... już są pierwsze tematy prac semestralnych do napisania :) Coś mi się tak wydaje, że ten 3 semestr to szybciutko zleci, a 4 pewnie jeszcze szybciej... i kolejny egzamin z ciała i znów stres itd. już się zaczynam bać :P Mam w planach uczyć się na bieżąco, ale jak będzie to wyjdzie w praniu ... No, dobra już was nie zanudzam moimi przemyśleniami tylko zapraszam do obejrzenia zdjęć, tym razem będzie bardziej fantazyjnie ;D


Na początku subtelnie do zdjęć z sukienkami ;)


A potem drapieżnie ... grrrrrrrrr :D







Moje ulubione ujęcie na koniec ;D


Foto: Piotr Maciąg - Studio Certe
Modelka: Patrycja K.
Wizaż: oczywiście mojego autorstwa ;)

Ciuchy, buty i biżuterię można zakupić w sklepie:

 F. H. U. "Magda" 
ul. Oborki 130 Katowice



Pozdrawiam serdecznie, Agnessa.

2 komentarze: