czwartek, 8 sierpnia 2013

Zwariowany letni makijaż

Witajcie Kochani!

Dziś przychodzę do was z mega kolorowym makijażem i małą prośbą :)
Przygotowałam filmik z wykonaniem makijażu na konkurs dla internetowej drogerii eKobieca.pl, który odbywa się na ich fanpage'u na fb. Jeżeli się wam podoba proszę o głosiki, z góry serdecznie dziękuję :)

Makijaż prezentuje się tak:






Do makijażu użyłam podkładu Hean mat touch (pastelowy i naturalny). Róż z palety bhc. Usta w dwóch odcieniach różowym i brzoskwiniowo-pomarańczowym z palety bhc.  Cienie, kórych użyłam pochodzą z palety bhc oraz palet Mua, perłowy biały z paletki Oriflame oraz zielona kredka Oriflame, eyeliner suershock Avon, Tusz Oriflame GG Vip. Wysztko utrwalone pudrem sypkim Vipera.


Tutek :



Pozdrawiam serdecznie, Agnessa.

6 komentarzy:

  1. sliczny i kolorowy taki jak lubie!

    OdpowiedzUsuń
  2. Agness jeśli lubisz się bawić makijażem (a jak widzę tak jest :)) to zapraszam na makijażowy konkurs u mnie na blogu :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zajrzałam, świetny konkurs, fajny temat :) Ale w środę wyjeżdżam i wracam po 20stymi nic nie zdążę już zmalować :(

    OdpowiedzUsuń
  4. Podoba mi się to zestawienie kolorów. Popracowałabym nad precyzją ;)

    OdpowiedzUsuń