piątek, 12 kwietnia 2013

Brzoskwiniowy look z turkusowym akcentem

Witajcie Kochani!

Dziś wykonałam bardzo ciepły, promienny makijaż, jednak, żeby nie wszystko było w jednej tonacji dodałam na dolnej powiece turkusowy akcent. Na zdjęciach kreska wygląda na bardziej niebieską jednak w rzeczywistości jest to turkus z przewagą zielonego odcienia. Do makijażu oczu użyłam odcieni pomarańczu, różu i delikatnego pastelowego brązu. Policzki musnęłam ciepłym odcieniem różowego różu oraz rozświetlającego różu w odcieniu pomarańczu. Usta pomalowałam delikatnym odcieniem brązu z roświetlającymi drobinkami. Całość wygląda cieplutko i promiennie ;D









Kosmetyki jakich użyłam:

Twarz:
Podkład balansujący Mariza beż;
Róż paletka Oriflame by Marcel;
Róż natural radiance e.l.f. glow.

Oczy:
Cienie: paletka Mua Pretty Pastels, paletka Beauty uk;
Kredka very me Oriflame goddess green;
Tusz Kobo black perfection.

Usta:
Błyszczyk paletka Oriflame by Marcel


Pozdrawiam serdecznie, Agnessa.


2 komentarze:

  1. ślicznie :D Też ostatnio bawiłam się brzoskwiniowym cieniem z połączeniem niebieskiego :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, ja użyłam zielonego - aparat przekłamał kolor.

      Usuń