sobota, 27 października 2012

Podarunek od teściowej + słodki dzienniak

We wtorek wpadła do nas z wizytą rodzicielka mojego mężusia:) Dzień wcześniej wróciła z krótkiego wypadu do UK, tak więc dostaliśmy podarunki ;) Sebuś został obdarowany ciuszkami i zabawkami, mąż ciuszkami, a ja dostałam nowe cacuszka wizażowe (to co tygryski lubią najbardziej). A tymi cacuszkami są paletka cieni MUA Poptastic i cień sypki w zielonym kolorze także z MUA. Co do paletki jest to już moja 4ta paletka tej firmy, ale coś mi się wydaje, że będzie moją ulubioną (przynajmniej z dotychczasowych). Kolorki są śliczne :) Z resztą sami zobaczcie...

Tak się prezentuje paletka...

a tak cień sypki...

Żadnych swatchy na razie nie zamieszczam, ponieważ mam w planach jeszcze trochę pomęczyć te cudeńka i niebawem napisać o nich recenzję, tak więc tam wszystko zamieszczę :)


A póki co załączam jeszcze oczka, które zmalowałam przy pomocy powyższej paletki...



KOSMETYKI jakich użyłam:

 Oczy:
Jako baza - korektor uniwersalny e.l.f.
Cienie - paletka MUA Poptastic: żółty, złoty, różowy i fioletowy (1szy zod lewej),
Kredka - Oriflame Very Me Double Trouble eletric purple,
Tusz - Gosh

Twarz standardowo jak w poprzednich postach:)

Pozdrawiam serdecznie, Agnessa

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz