wtorek, 13 maja 2014

Cienie Sensique velvet touch znowu w akcji...

Witajcie Kochani!

Cienie Sensique, które ostatnio zakupiłam tak mi się spodobały, że namiętnie się nimi maluję ;) Mam zatem
do pokazania kolejny makijaż z ich użyciem.

Do makijażu użyłam:
*Podkład Max Factor lasting performance 101 ivory beige + Soraya HD 01 beż
*Korektor Sensique 2w1 perfect cover (część rozświetlająca pod oczy)
*Puder prasowany Sensique matujący nr 02
*Bronzer z duo e.l.f.
*Rozświetlacz MUA udress your skin
*Paletka do stylizacji brwi Catrice
*Baza pod cienie Hean stay on
*Cienie Sensique velvet touch 150, 152,153, 149

*Czarny cień (przy lini rzęs) paletka UD Naked basic
*Rozświetlacz w sztyfcie RevitaLash
*Kredka Miyo Angel eyes nude 
*Tusz Sensique Lashextension

*Błyszczy Kobo Colour Glossy Lips 306 party.








Pozdrawiam serdecznie, Agnessa.



6 komentarzy:

  1. Ślicznie się te kolory komponują, nie mogę oderwać wzroku :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Kurcze :) oczy widać ,że są ładnie pomalowane :) tylko trzeba pomyśleć nad lepszą jakością zdjęć bo tak dość słabo widać jak się patrzy :( a szkoda :) Mi się ten make up jak najbardziej podoba :* dziekuuje za wizyte u mnie buziakujemy ciebie gorąco :*:* http://niczwyczajnego.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj chciałabym, ale narazie moge pomarzyć :) Mam nowy aparat, uważam, że całkiem nieźle oddaje kolory, nie jest to jakoś lustrzanki, ale uważam, że jest ok. U mnie na laptopie widać nieco jaśniej, a np. jak jestem u mamy to nasycenie jest mega, więc to raczej zależy od matrycy i ustawień monitora.
      Pozdrawiam gorąco :D

      Usuń
  3. kolory pięknie ze sobą współgrają, makijaż jest taki świeży i wiosenny :)

    OdpowiedzUsuń