piątek, 22 lutego 2013

Konkursowo :)

Witajcie Kochani!

W ostatnich dniach tworzyłam makijaże konkursowe. Jeden inspirowany wiosną, który zorganizowała e-makeupownia - magazyn tworzony przez blogerki. Makijaż można zobaczyć na fb e-makeupowni. Stworzyłam, także dwa makijaże do konkursu organizowanego przez Cleo80, gdzie inspiracją do makijażu są piękne kolczyki, które stanowią również nagrodę. Więcej informacji  o tym konkursie znajdziecie tutaj .

Oto moja interpretacja makijażu inspirowana kolczykami Diament Kaszmiru  :)








Natomiast teraz pokażę makijaż, do którego inspiracją były kolczyki Capri. A dokładnie zainspirowała mnie sama nazwa, która kojarzy mi się z egzotycznymi wyspami, zachodzącym słońcem, plażą, błękitem wód i egzotycznymi owocami. Chciałam to wszystko zawrzeć w makijażu, z widocznym akcentem niebieskość, która jest głównym elementem kolczyków ;)









KOSMETYKI jakich użyłam:

Do makijażu oczu Diamet Kaszmiru użyłam palety Sleek Original oraz Mua Dusk til Dawn, żelowego srebrnego eyelinera Bell, którego dodatkowo pokryłam srebrnym brokatem, na środku dolnych powiek przykleiłam gwiazdki :) Do ust użyłam dwóch błyszczyków o złoto-pomarańczowej barwie z małej paletki Oriflame (zewnętrzne części ciemniejsze, w środku jaśniejszy odcień). Do twarzy standardowe kosmetyki.

W makijażu oczu Capri wykorzystałam głównie paletkę Beauty uk nr2, a także biały cień Hean i niebieskości, oraz fiolet z palety Mua Poptastic. Usta pokryłam jasnoróżowym błyszczykiem z małej paletki Oriflame, a następnie nałożyłam błyszczyk Kobo color gllosy lips 306 party. Do twarzy również standardzik nic czego wcześniej bym tu nie prezentowała.
Konkurencja jest ogromna, więc szansa na wygraną raczej mała, ale szczerze to jestem bardzo zadowolona z tego makijażu :D

Mam jeszcze zamiar zrobić 3ci makijaż do kolczyków Czarny Rycerz, jak będę miała czas to być może jutro się za niego wezmę :)


Pozdrawiam serdecznie, Agnessa

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz