niedziela, 27 stycznia 2013

Karnawałowa metamorfoza

Witajcie kochani !

Dziś mam dla was metamorfozę i to nie taką zwykłą, bo w wydaniu karnawałowym ;) Madzię już widzieliście. Makijaż jaki poprzednio na niej wykonałam cieszył się dość sporym zainteresowaniem sądząc po ilości wejść. (Już pierwszego dnia zagościł on na liście 10 najpopularniejszych postów i ciągle jest w czołówce.) Tym razem postawiłam na odważniejszy look, aby pokazać Madzię w całkiem nowej odsłonie. Zmalowałam brązowego smoka, rozmalowanego kolorem pomarańczowym i żółtym, w wew. kącikach dodałam złotego błysku, natomiast żeby ożywić look dolną powiekę podkreśliłam brokatem w trzech kolorach ;)  Co z tego wynikło, zobaczcie sami...



Madzia przed...

...i po :)








KOSMETYKI jakich użyłam:

Twarz:
Hean mat touch pastelowy + Mariza podkład balansujący beż;
 E.L.F. contouring blush & bronzering powder,
E.L.F. natural radiance blusher Glow.

Oczy:
Cienie: Paletka Beauty uk 2, Sleek Storm, MUA Poptastic;
Żel pod oczy Flos lek;
Brokat Mariza czerwony, srebrny, złoty;
 Tusz KOBO black perfection.

Usta:
Błyszczyk KOBO Colour Glossy Lips 306 party.



Pozdrawiam serdecznie, Agnessa.

2 komentarze:

  1. Strasznie przytlaczajacy sie wydaje, jakby dziewczyna byla mocno zmeczona i niestety nie wyglada to specjalnie atrakcyjnie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Powiem Ci, że rzeczywiście na tych zdjęciach może wydawać się zbyt ciężki. Jednak zdjęcia nie do końca oddają tego jak to wyglądało rzeczywistości. Błysk brokatu i złota w kącikach się bardziej wybijał, przez co ożywiał ten makijaż, co niestety na zdjęciach nie jest tak widoczne :(

      Usuń