piątek, 11 lipca 2014

Podkreś swoje brwi z eyebrow set Catrice - recenzja.

Witajcie Kochani!

Dziś chciałam się podzielić z wami swoją opnią na temat zestawu do brwi, który stał się moim ulubieńcem brwiowym od pierwszego użycia :)



Pojemność: 4 g
Cena: ok. 16 zł

Produkt znajduje się w solidnym, plastikowym puzderku, które wygląda estetycznie i profesjonalnie. W środku znajduje się lustereczko i wysuwana szufladka z mini pensetą i pędzelkiem z dwiema końcowkami, skośną do nakładania cieni i grzebyczkiem do przeczesywania. Pędzelka używam, jego cieniutkim włosiem można uzyskać bardzo dobry, precyzyjny efekt. Grzebyczek też spełnia swoją funkcję. Załączonej pęsetki nie używam, moim zdaniem nie nadaje się do użytku, gdyż jest zbyt twarda i ciążko nią operować, nawet przy pojedyńczych włoskach.


Najważniejsze są jednak cienie. W zestawie są dwa kolorki ciemniejszy i jaśniejszy odcień brązu. Oba są w chłodnej tonacji co jest oczywiście wskazane i poszukiwane wśród produktów do brwi. Odcienie moim zdaniem są dosyć uniwersalne. 

 

Ja mam włosy w kolorze ciemnego blondu i i właśnie taką mysią oprawę oczu, nie jasną, ale też niezbyt ciemną. Używam, więc połączenia tych dwóch kolorów początek brwi jaśniejszy, a reszta ciemniejsza. Potem wyczesuję nadmiar. Brwi są zaznaczone, ale naturalne, bez zbędnego przerysowania. Cienie utrzymują się cały dzień zwłaszcza jeśli nałożę je wcześniej, i tu mój trik: na bazę pod cienie. Rozprowadzam ją po brwiach przed nałożeniem cieni, dzięki temu włoski i cienie pozostają na swoim miejscu. Zestaw jest wydajny i praktyczny w użytkowaniu. Jestem z niego zadowolona, więc polecam i wam ;D


A teraz efekt w praktyce :)

Golutka brew

Podrasowana




Pozdrawiam serdecznie, Agnessa.



8 komentarzy:

  1. Mam tą paletkę i naprawdę bardzo ją lubię. Mimo iż są dołączone te mini akcesoria to korzystam ze swoich innych. Jednak dla innych dziewczyn, któe chcą mieć wszystko w jednym to super rozwiązanie. :) Obecnie używam zestawu do brwi Pierre Rene i dzięki dodatkowego tam wosku jak narazie jest moim nr 1 :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja używałam pędzelka z essence, ale ten z zestawu jest jeszcze cieńczy :) Fajna sprawa na wyjazd, nie trzeba zabierać dodatkowych pędzli :)

      Usuń
  2. bardzo ładny, naturalny efekt :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajny odcień, ja miałam paletkę z Essence i byłam z niej zadowolona ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też początkowo myślałąm o tej z essence, ale w końcu skusiłam się na ten zestaw, bo lepiej się prezentuje ;)

      Usuń
  4. ładnie się prezentuje! ja mam płynny z Wibo i też niczego sobie :))

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo naturalny efekt :) Moim ulubieńcem jest żel od Wibo :)

    OdpowiedzUsuń